Friday, October 13, 2017

初VX-Dock

After thinking a lot, finally I bought the W.U.N. VX-Dock.
I was very pleased with the normal steering, but after buying the Usukani Gear box, I bought the Wrap-Up carbon shock tower to look more beautiful. And to complete the front with carbon shock tower, I bought the VX-Dock. I fell into the trap of RC drift! Buy this, buy it and in the end we have a super expensive chassis ...
かなり悩みましたけど、買っちゃいました。初めてのラップアップVX-Dock。べつにノーマルのステアリングシステムで大満足していましたけど、UsukaniのカーボンギヤボックスとWrap-Upのカーボンリアショックタワーを付けたら、フロントにもカーボンがほしくなりましたので、ついつい買っちゃいました。ラジドリの罠にすっかりやられてます。。。(♡´ω`♡)テストは今週土曜日。楽しみです!





1 comment:

Unknown said...

Well how do you like the vx and the open gearbox