Sunday, August 16, 2015

まさか。。。

In yesterday's Rock-D circuit event, my body shell has won the award for best painting and won a new body shell (Tamiya 86) and a brushless motor 7.5t. Hahaha! It's unbelievable!

 昨日のイベントで、私のボディーがコンデレで1位。タミヤの86ボディーと7.5ターンモーター貰いました。まさかだと思いました!(笑) 

No evento de ontem la na pista Rock-D, minha bolha foi escolhida como a mais bonita, entre varias bolhas realmente bonitas. Nao acreditei! Ganhei uma bolha nova da Tamiya Toyota 86 e um motor de 7.5 turns. Hahaha! Foi um dia de sorte!
Hikimakai兄さんのブログから写真ぱくりました。。。(^-^;)



No comments: