Monday, August 11, 2014

Kondo Custom Matsuri in Rock-D

今日始めて栃木県にあるROCK-Dサーキットへ行きました。今回は毎年行われるKondo Custom祭り参加に行きました。楽しい一日が過ごせて良かったです!イベントではツインドリフト大会が行われ、なんと予選1通過!たまたまミスしなかっただけ。。。結果4位になりました。4WDと2駆でそれぞれくじ引きでチーム結成し、トーナメントを行う大会でした。なかなか面白かった!
Today I went to participate in an event called Kondo Custom Matsuri, in Tochigi-ken. The circuit name is Rock-D and the event was for RWD and 2WD. It was really fun!
Best Body of day
(sorry, I forgot take the picture of the body)
One day ticket to "Best Body"
My FR-D on the table. Twin drift contest 1st place in
qualify, but final result 4th. 

No comments: