Wednesday, June 18, 2014

Faster Circuit yesterday

ドリパケジャイロの位置を変えてからはじめてテストへ行きました。結果は合格!まったく問題なかったので、ジャイロのケーブルを短くしちゃいます。仕事終わってから行きましたので、一時間しか走れなかった。でも6人2駆がいましたので、楽しかったです!ドリパケ2駆4台いましたね。変わったドリパケも発見しましたので、写真撮影しました。

Yesterday I was testing my DP, after changing the position of the gyro. The result was very good, without any problem in the new position. Now I can shorten the wires from the gyro. Went Faster RC Circuit and a friend brought a new DP RWD with GRK steering. I do not know how he fixed it.
これも2駆ドリパケです。私のではありません。

GRKのステアリングを加工して付けてました。

しかし私の二台とても良く走ってます。
FR-Dはさすが2駆専用に開発された為、
とても運転しやすい!ドリパケはリアが重たい
ので、加速がすばらしい!
My Yokomo DP and FR-D. Nothing to change,
because driftting very well! 

No comments: